睇到日偏食^^

睇報紙知道今次被喻為五百年一遇的日全蝕 , 雖然只可於內地長江流域先至可睇到, 但香港?地理位置亦可見到曰偏蝕。
今早呀輝話我知佢同事Eric仔原有?Solar viewer , 咁所以我就有機會可以望??曰偏蝕囉。

glass.jpg Eric仔借給我們用觀日蝕?太陽瀘光片(Solar Viewer)。

呀煇用Eric仔部Canon PowerShot G7 影?日偏蝕相片,時間係剛剛?9:16AM。(1/30sec; F4.81 ;Ceter weighted average metering; iso800 )

photo.jpg

photo-ixus800.jpg

此張係Eric仔用我部?瓜機canon ixus 800is 影?,時間係9:24AM。有少少震都算幾好~ 1/6秒喎,我實影唔到。(1/6sec ; F5.48 ; spot metering ; iso800) 光圈無得再大,高ISO質素又差, 所以大機永遠係好D~

You may also like...

5 Responses

  1. 蘇菲 says:

    哇, 很厲害呀! 你們影得很清楚和美麗.
    這是我第一次看到日蝕, 有點不開思議呢!

  2. Rachel says:

    Yeah~ same as what I saw this morning on news ^.^

  3. admin says:

    我沒有想到會看到的, 今次真的好彩有同事有viewer。

  4. Peter says:

    嘩睇下我影得幾清. 我本來都冇想過出手, 但係見到你地影極都影唔到,就唯有等我?操刀.

  5. 蘇菲 says:

    救命,輝哥果真好自大 ,自我膨脹到警界線呀!

    其實,你在影相的過程中攪笑非常,雞手鴨腳又不提! 哈哈!