久咳靈藥

久咳靈藥

話說呀煇大約於3 個月前患?感冒 , 好番之後依然不停地咳嗽 。

因為佢咳?太耐 , 開始擔心會變成慢性呼吸病 例如哮喘 、 慢性支氣管炎 呀咁 。所以佢就睇?幾個西醫 , 但他們聽完佢個肺的呼吸聲, 認為無任何雜音 , 相信都只是上呼吸道感染 。 有位醫生告訴呀煇:『 雖然病徵比較’辛苦 , 但個病本身實質是輕微 。』 對於佢的成個幾月?咳嗽 , 醫生們大多是處方抗生素 。 可是依然沒有起息 , 這個仍然係個 kick 手頭痛問題。

有親戚提意不如試?川貝燉蜂蜜啦 , 話說止咳好勁。 咁我頭一次到中藥房買四十幾蚊一兩個隻川貝 , 磨完粉 , 分三次燉 。呀煇飲完三次 , 無分別 , 依然keep on 咁咳 。不過我買個隻川貝係最平 , 因為呀煇堅持話只要是同一種的植物 , 其藥用成份應是一樣的 , 而我當時都覺有道理 。咁好啦 , 既然平價川貝 NG work 、 西藥 NG work , 咁就試?貴好多個隻川貝 , 要成HK$120.00 蚊兩 ….唉! 今次問埋藥房個呀伯添 , 一兩分兩次燉 , 燉的時間不超過一小時 。 嘩 ! 佢飲完一碗 , 竟然可以四五個鐘完全止到咳 , 之後都有零碎幾聲咳 , 不過都以好多 。

都唔知道之前買 ?平價川貝係唔係好似假RAM 假CPU 呀係remarked ? , 抑或貴野生的真係會好D 。雖然成百幾蚊兩 , 但既然係 work ? , 唯有 keep 住燉到佢D咳到斷尾 。

川貝燉蜜糖
材料:
川貝 一兩(分兩至三次)
一湯匙蜜糖

做法:
1) 川貝用水沖開;
2) 用燉盅開暖水(熱+凍滾水), 份量約一飯碗;
3) 用慢火燉一小時左右;
4) 加蜜糖食得

You may also like...

6 Responses

  1. Jermery says:

    我女朋友都係咳左好耐呀…想請問用燉盅係要間水燉定成個燉盅用火煮架 ?? 我唔係好識煮野… 所以會咁問 !!

    THANKS !!!

  2. admin says:

    係用水燉的。

    首先放材料同水入燉盅 , 當水沸騰,放一塊布在底(optional : 防止燉時發出太大聲浪) , 然後放燉盅隔水燉。

    你女友真幸福~

  3. Jermery says:

    明明地了…今日買左lemon+川貝枇杷膏俾佢飲, 睇黎到要試試你個方法先得了!!

    另外想請問流感針係咪要冇病先可以打架 ?? 同埋去普通診所都有吧…

    麻煩哂你呢…thanks !!!

  4. admin says:

    >> 另外想請問流感針係咪要冇病先可以打架 ??
    如果有感冒病徵,是不能接受注射,因為疫苗會失效。

    >> 同埋去普通診所都有吧…
    大多數都會有。

  5. Jermery says:

    明白哂啦 … 唔該你 !! 我買左一兩試左燉兩次但佢仲係咳呢… 真擔心…!!

    anyway, thank you so much for your information!!! ^O^

    五星級 blog !!!

  6. Auto Loan says:

    My classMate who is a Power Line Technician presented to me your figures over 久咳靈藥 ! We tracked down a little more notes that helped us , Thanks