日本東京 Day1-2

安倍晉三推低日元匯率,現在對港元匯率新低,的確吸引不少旅客到日本旅遊,例如自己同身邊朋友,陸陸續續到日本去。

雖然朝早搭十點鐘飛機到日本成田機場,但最後去到酒店都已經是下午五點多的時間,上到酒店房梳洗了一陣,大夥兒先到新宿歌舞伎町嘅神座拉麵吃晚飯,相對便宜也很美味的拉麵定食。其實我自己唔係好食拉麵,但我都成碗食晒,我覺得個湯底幾好味,不過我最鍾意都係食隻蛋,的確係幾有水準。下次到新宿,我估計我都會去再幫襯。

Photo 1-12-14 19 14 41 Photo 1-12-14 19 22 36

↑ 神座拉麵

東京都廳外觀
之後我哋就去第一個景點東京都廳看夜景,當時氣溫大約十四度,唔算好寒冷,慢慢由JR新宿車站走到東京都廳,也不過是十五分鐘的路程。東京都廳冇收費嘅,所以不時見到啲旅行團車遊客來。不過呢度都唔算多人,可以慢慢影相。
IMG_4659
↑ 東京都廳外觀

IMG_4681
↑ 東京都廳外的夜景

第一日嘅行程便完結了,打道回府返酒店休息。
IMG_4763
↑ 因為十二月頭不是旺季,所以住嘅酒店房間景觀不錯,可以望到日出。

上野恩賜公園
第二日慢慢食過早酒店的早餐,踏上早上九點鐘嘅火車由池袋到上野。第一個去的地方是上野恩賜公園,早上溫度大約十一度,但陽光普照,在公園慢慢散步倒也很舒服。但有點可惜的是,恩賜公園的紅葉同銀杏葉也落了很多。

Photo 2-12-14 08 16 20

Photo 2-12-14 08 27 22 Photo 2-12-14 08 47 50
Photo 2-12-14 08 41 06
↑ 上野恩賜公園
IMG_4922

IMG_4910
↑ 上野恩賜公園內的東照宮

IMG_4909
↑ 東照宮內信眾的祈福木牌。

去完上野恩賜公園時間尚早,就到上野站附近嘅阿美橫丁逛街(因為睇完日本連續劇海女?),這裏嘅藥妝的確係俾池袋新宿較便宜。到咗午飯時間,大家都就係好攰,要找個地方坐下啦,用foursquare app 是但搵咗個地方食飯,我哋食咗個富良野豚丼,與韓式烤肉飯相似,一吃之下,這個即刻變成我嘅大愛!非常之好食而且便宜(所費700円 ,折算為港幣$47.00)!

Photo 2-12-14 11 28 25
↑ 富良野豚丼
Photo 2-12-14 11 45 26
↑ 就是這一間店舖,看不懂日文,不知道店名。

晴空塔
食完美味既午飯之後,我哋就搭地鐵由上野去到押上亦即是晴空塔。因為唔係旺季,所以排隊上晴空塔嘅人龍唔算長,我哋排隊大約二十分鐘到,就已經可以搭電梯上TEMPO DECK。我哋一行四人,每人都有一張不同景觀嘅晴空塔入場券,很好的設計,絕對增遊客收藏嘅價值。

IMG_4978
↑ 排隊上晴空塔嘅人龍唔算長
tempodeck-ticket
↑ 不同景觀嘅晴空塔入場券

上到去晴空塔TEMPO DECK展望臺,一個遊客必到既地方,就係望向視線直達地面嘅透明玻璃,當自己踏上地板也覺得心怯。
IMG_5036 - Copy
↑ 令人心怯透明玻璃地板

IMG_5031
↑ 晴空塔窗門嘅玻璃係唔會反光,望出去嘅風光係一大片的都市建築物,我覺得唔係咁壯觀。

IMG_4980 IMG_5056

晴空塔嘅限定版手信係香蕉豹紋蛋糕,本來我都想係度買,但係因為之後我仲有一半嘅行程要去,所以唯有忍下手啦。不過係東京購物絕對係好方便, 出到去機場入咗禁區之後,那裏嘅免稅品店依然可以買到。

淺草
去完晴空塔之後,我哋就搭地鐵由押上去到淺草參觀雷門同淺草寺,雷門前面永遠都人聲沸騰,由門口入去仲見世通,兩邊嘅店舖林立,不少店鋪都是售賣人形燒、燒餅、大福或其他手信等。一直行到較接近淺草寺,後轉入一條橫街, 那裏就是我想到的花月堂。花月堂的新鮮出爐菠蘿包很有名,今次終於有機會吃到。購買嘅時候店員會好貼心的問顧客是否即場食?如果係佢就會係隔離新鮮出爐嘅麵包給你,否則就會拿玻璃櫃中的包裝給你。

IMG_5058 - Copy
↑ 雷門前面永遠都人聲沸騰

IMG_5082
↑ 花月堂的新鮮出爐菠蘿包很有名
Photo 2-12-14 15 17 19

其實我哋來淺草只是順道, 我們的目的是要乘坐水上巴士由淺草去到台場。吃完美味的菠蘿包後,天色已經昏暗,走到水上巴士的碼頭,距離開船還有一段時間,剛好來得及拍攝淺草市內的夜景。

IMG_5112
↑ 淺草市內的夜景

IMG_5107
↑ 淺草市內的夜景

IMG_5111
↑ 淺草吾妻橋

IMG_5109
↑ 對岸的金色糞便 ?!

台場
我地坐嘅係一隻設計好奇得嘅觀光船,後來才知道是漫畫家松本零士嘅設計。去到台場碼頭嘅時候風勢很大,感覺更加凍。我哋全部人都快步地走到DiverCity 去看高達,一償Peter的夙願。
IMG_5162
IMG_5161 - Copy
撇開台場有高達,其實佢係一個好大型嘅購物點,尤其適合遊客,因為佢有一些東京少有超級市場嘅店舖。看完高達大家都攰,今日嘅行程完結。

日本東京 Day3

You may also like...