我救番綠豆仔啦!

個多月前,呀煇?棵綠豆仔開始 <唔得啦>。棵?種到黃晒,好多枯葉, 佢又唔捨得??佢, 咁佢就?落?比我試?救?。

我上過 yahoo 同 google 查 , 但就?唔到佢繁殖?資料。 咁我就唯有?粗粗試?節枝浸根 , 點知佢又生出D根喎 !

img_6031.JPG
↑ 原本?的綠豆仔係好青綠? , 不過長高?之後 , D葉開始轉? , 而且D根生到出晒底盆外。

img_6054.JPG
↑ 浸根用??個漂亮的玻璃樽係Carly送我既生日禮物。其實 , 我覺得就算唔將佢移落有泥?盆度繼續種 , 就咁樣都幾靚?~

我覺得D根浸?兩個星期後 , D根開始夠多 , 咁就正式移入泥盆。現在全新?綠豆仔己經移入盆一星期。

img_6049.JPG
↑ 全新?綠豆仔

You may also like...

3 Responses

  1. Carly says:

    oh, my gift looks good bor. 😀

  2. 蘇菲 says:

    Phyllis 終於化腐陋為神奇 …
    綠豆仔返生啦! 恭喜! 恭喜!

  3. admin says:

    well , 其實我依然有浸根, 如果您想要,我可以給一盆您?。